Saturday, June 2, 2012

Bismillah,


"Mak, ala merajuk dengan mak sebab gi bandung~ ala nak mintak jalan kat Malaysia 10 hari nanti.. kui3"

Err, boleh ke merajuk gaya gitu? ;D


Padahal mak aku tak salah pun~ mestilah yang mengajaknya abang dan kakakku.. heee~

Halallah.. mak, terima okey, ala punyer proposal nie...;P


peace, yow!

p/s; idea di pagi hari, fikir cne nak kuar rumah 10 hari di awal bulan puasa~
tp rasanya pusat reakreasi mana2 pun tutup bulan ramadhan kan? eh.

4 comments:

perempuan berkalung sorban said...

bagusnya proposal ni!~ pandai lah orang setiawan ni. hehe

Keyla said...

hehe... xcukup bagus lagi alasan nie, PBS (perempuan berkalung sorban)..

tgh garu kepala lagi, nak cri alasan yang boleh diterima akal skit..huhuu~


^^,

fathinaina said...

hahahaa...lawak ok? blk nnt, urut2 skit kaki mak ko, g ar buat kuih2 utk buka..lg best kalo ko masak la utk bukak posa..hehee blikan adiah utk mak ko, amik hati skit..hehee..byk pahala kot..hehe

Keyla said...

hehehe~

yang urut2 tu mesti laa~ masak2 pun insyaAllah,,,

tp skrg da xleh merajuk la.. mak aku dah beli baju kat sana..huwaa~

apalagi alasan yang ada..;D