Wednesday, December 31, 2008

*bertenaga kembali!! *(^^)v

seminggu suda berlalu dgn mcm2 pengalaman..puas sudah merantau di tempat org sampai xsabar2 aku nak balik ke bumi czech nie..rindunyer kat sini..tp lagi merindukan bumi yang satu lagi..malaysia tercinta..
ok, berbalik kepada cerita tadi, aku merantau ke scotland selama seminggu..macam2 ragam manusia aku tgk kat sana..kalau dibandingkan scot dgn czech, aku lg suke czech..air kat scot tu sejuk giler..ade ke paip utk air panas dan sejuk asing? abis tu kalau nak air separa panas nak wat cne? pelik dgn scot nie.saminggu la aku menahan kesejukan airnye sampai akhirnye satu badan aku lumpuh(sistem imun la)demam beberapa hari..

hurm, nak bg tgk gambar, aku sendiri xupload lg..coz tenet kat palacova nie prob..kena g fakulti plak..pastu xbwk wayar phone lak tu..cne la nak upload..ni pon gambar aku cilok dr kawan..tgk la..



ni gambar castle yang aku duduk seminggu utk program pms(perhimpunan musim sejuk)








castle lama..tp dalam cantik sangat..agak seram gak la..byk potret kat dalam castle tu..



pemandangan di loch lomond..kat scot ade byk tasik dan dipanggil loch.. ade 7 yg femes.. antaranya loch ness dan loch lomond..besar dan indah..





macam -macam aku buat...hehe


makan pon bersuai kenal..





berjumpe dgn yvonne ridley..syarahan dy mmg mantop!
selain tu jumpe gak ex-mufti perlis dr asri..tp gambar dy xde..t aku upload lg..hehe




ok, tu je..sambung next episode..byk lg nie..

3 comments:

Y a T C i E said...

bestnyerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fatehah said...

huyyoooo..
bapak best...
ak tingin nk tgk castle kt scotland gak
ko tdo dlm castle ke ape?
hehehe

btw, hepi new year..XD

keyla said...

aah, aku tido dlm castle tu la..5 hari..huhu