Friday, February 6, 2015

Ia bakal bermula


Salam alaik,

Lama tak tulis, aite? Busyyy.. Sejak menjadi baby sitter (yg masih belum terima gaji >.< ) aktiviti seharian aku sangat penuh. Nak keluar rumah pun kena fikir banyak kali sebab kesian kat mak.

Tapi, banyak urusan yang kena buat sebelum nak pergi kerja ni. Ohho, I'm not telling you yet kan yang I dah dapat placement?

Yup, DAH DAPAT!

Ok, sila terkejut dahulu sebelum dengar namanya.

HTAR.


Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang. Sila sakit jantung sekarang. Tachycardia sekejap.

Tak tahu la kenapa bila dapat tu terus redha dah. Padahal bukan pilihan pun. (Ok, ade la tertulis dalam pilihan ketiga kan.. :P)

Dapat dengan dua teman seperjuangan- Aina and aini.. So sebab tu kot. Dia rasa relieve skit. Ade teman nak nangis sama2. Kalau takde, dah lama aku lari dari situ.. Huhu..

HTAR yang terkenal dengan kebusyyan dia, yang terkenal dengan ke'tough'an dia.. Fuhh, tak tahu la kenapa tak tukar. Tapi nak tukar kemana~ Tak tahu mampu ke tidak, tapi cuba je lah. Kan, kan..


ok, positip, positip. Akan memulakan episode sebagai houseman officer in less than 2 weeks now. Sekarang memang tengah pulun nak mengkhatamkan CPG2  yang berlambak ni. Tak tahuuu laa.. Banyakknyeerrr!


So, tak tahu akan sempat menulis lagi ke tak lepas ni. Kalau aku tulis maksudnya aku ok sebab ade masa nak menulis. Hehe. Kalau tak, maksudnya hidup aku tengah miserable time tu.

2 tahun.

Akan dipenuhi dengan pelbagai episode kehidupan. Moga aku terus tabah.


Zatim, Na shle!

Doktor??! Nervousnyerr! >.<

3 comments:

Hanis Amanina said...

smart nametag n cop!

Shakilatihi said...

Hehe..tenkiuuu ninaa.. doakannn!

Shakilatihi said...
This comment has been removed by the author.
Photobucket