Friday, July 20, 2012

Diari Malaysia

Salam alaik..

Post pertama dariku di bumi Malaysia ni..
Post sehari sebelum Ramadhan bakal dimasuki..

What a blessing ya Allah..

' Maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang engkau dustakan?'

Alhamdulillah, permulaan yg cukup baik. Hari pertama jejak kaki da jatuh motor.. ;p ( oh, not that part I want to stress, but it's the 1st day jejak Malaysia but I'm already pegang motor.).. Selalunya seminggu kot baru pegang..alhamdulillah tak cedera pun..malu saja..;)

Dan hari pertama telah pun diuji.. Allah kuatkan hatiku..
moga terus produktif, kella.. try ur best!


Ahlan ya Ramadhan.. nape rasa  rindu siap2 ni? ;)
moga Ramadhan kali ni memberi tazkiyah dalam diri..lembut dan ikhlaskan hatiku yaAllah.

3 comments:

Amanina said...

kak kella! ;D

sy pun dah bawak kereta. syukur sangat skills tak luput. jaga diri tawww, bawak motor baik2 hehe (sy tak reti bawak motor)

haa, nak tanye, kenduri kak lene tu nanti kann, kak kella pergi belah lelaki ke perempuan? belah lelaki kat perak kan?

keyLa said...

wslm wbt,

ninaaa!! wow, dah bwk kereta!
hehe..

owh, yang tu sy kalau dpt, nk gi belah lelaki la..belah perempuan tu cm susah skit, tp akan cuba usahakan.. ^^,

Amanina said...

Hehe sy pun cadang nak pergi belah lelaki. Macam dekat sikit walaupun tak tahu pun ayer tawar tu kat mana. Hehe. Cuma tu laaa, tu kan belah lelaki, kang takde akak2 yg dtg kang, sy sorg2. Heeee