Thursday, November 17, 2011

Isu (^^)v




Salam alaik,

Orang bertanya, mood apa blog aku sekarang nie.
Aku hanya tersenyum. Mengerti akan maksud yang tersembunyi.


Hanya dengan 2 post yang lepas (kalau ada yang perasan), timbul berbagai spekulasi. Padahal aku copy and paste je dua-dua tu. Just ada la tambah dua tiga ayat untuk menggambarkan situasi. Dan, as a result, persoalan timbul.

Jatuh cintakah kella nie?

(-.-')

err, what should I say?


Mungkin blog nie tak pernah ada gaya mood camtu lagi kot? sebab tu nampak pelik?


Aku tengok blog yang aku copy paste nie macam biasa-biasa je reaction orang yang membaca. Cam takde pulak orang tanya dia, dia jatuh cinta ker?

Ke sebab tulisan dia banyak sangat tentang cinta. Sampaikan orang tak pelik? Dan blog aku nie langsung tak menyentuh tentang hal tu. Jadi bila aku letakkan soal nie, jadi kotroversi lah yer?


^^,

Apa-apalah.. Aku terima apa adanya~




Jazakillah sebab ambil berat! ^^


p/s: Andai cinta itu telah hadir, aku pinta doa kalian ~

No comments:

Photobucket