Friday, August 19, 2011

The gift

Assalamualaikum wbt,

Vaah, hebatnya terasa.. Ehe, boleh ke riak gaya gitu? Boleh la kot. Diri dikelilingi dengan orang-orang yang hebat, jadi diri pun terasa hebat.. wah, hebatnya aura orang-orang hebat nie!

Subhanallah walhamdulillah walaailaha illallah wallahu Akhbar!

Segala puji bagiNya yang menciptakan langit tanpa tiang, menciptakan awan tanpa jatuh, mencipta bumi dengan hamparan baldu hijau. Laut yang beralun tersilau dek pancaran matahari yang bersinar garang. Memberi kilauan bagaikan permata tersimpan dicelah kebiruan air..

Subhanallah walhamdulillah walaailaha illallah wallahu Akhbar!

Jelas, itu yang aku boleh katakan sekarang. Jelas dengan prinsip dan peraturannya. Jelas dengan perjalanannya, jelas strategi dan perancangannya, dan yang paling penting jelas matlamatnya. Jelas, dan aku puas hati. Now, it's my turn to decide..what should I do.


Tiba-tiba ayat di atas seperti ingin menamatkan post kali ini.. =p. Jadi, diri nak berundur dahulu la.. eh, boleh tak gaya gitu? hihi, bolehlah kot.. InsyaAllah, akan dicontinue dengan tajuk2 post seterusnya.. I will reveal them one by one.

^^ Hezky den!


p/s: lg 1 hari before tamatnya 10 hari maghfirah dalam ramadhan kali ini.. jangan lupa untuk berdoa ye..

Allahumma innaka a'fuwwun kareem, tuhibbu afwa fa'fuanna, wa walidina, wajamiel muslimina wal muslimat, mukminina wal mukminaat birah matikayaa arhamar rhohimin..

Ya Allah, sesungguhnya Kau Pengampun yang paling baik, Kau suka mengampunkan, maka ampunilah kami, ibu bapa kami, orang2 muslim baik lelaki dan perempuan, orang2 mukmin lelaki dan perempuan, dengan rahmatMu Wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..


No comments:

Photobucket