Friday, September 25, 2009

time to go back...

raya da menjelma..dan hampir seminggu berlalu. dikesempatan ini aku memohon ampun dan maaf sekiranya ade melukakan hati sesiapa dengan penulisan aku nie. juga maaf andai isinya tidak memenuhi citarasa anda semua. aku hanya meluahkan sedikit daripada pemikiran dan perasaan aku..hehe
juga selamat hari raya kepada semua yang mengenaliku. maaf andai xberkesempatan bertemu. aku sibuk, korg pun sibuk..masing2 xdapat nak berjumpe..sorie sgt2.

da raya sakan, sekarang masa untuk berpisah..perpisahan yang akan menerbitkan kerinduan dalam hati. haishh.. selalu jadi camtu. takpe la, rindukan tanda sayang..

mungkin perpisahan ini lama, mungkin juga cepat..bergantung kepada ketentuan Allah.. aku hanya berserah.. walaupun perpisahan kali ini mengundang perasaan takut dalam hati.. takut kalau ini perpisahan hidup dan mati.. takut bila akan diuji lagi dengan perpisahan begini. dah serik, tapi siapa aku untuk menahan..


harapnya, semua berjalan lancar di czech.. aku tgh menghadapi masalah yang boleh dianggap kritikal dan serious. huhu..harap2nya baik2 saja..


now, it's time for 'bibik' to be doctor again after 2months break.hahha.. bibik berjaya lah pada musim ini. tp cam susah je nak jd doc balik bile xde revision pe pun..haru!

apepun, raya ini raya untuk aku menginsafi diri.. dan sedar bahawa hidup dan mati itu hanya dipisahkan oleh garisan halus sahaja..


i'll miss my mum..i know i'm very noty wif my mum..degil n keras kepala..mamma, ampun ye..
to my sis, thanx for everythg.. my family, luv u'all

my frens in czech, wait for me ya..i'm coming home.. sediakan karpet merah..^^

4 comments:

lynawan said...

cpt balik Keela.kami xpyh hampaq Allah dah tlg hampaqkan karpet kuning merah yg dibuat dr daun kt hg.hehehe

fathinaina said...

bibik!! pulang lah cepat2!! hehhe..nnt masak kat umah br ok? wee!

p/s: doa byk2...semoga urusan ko n anis dipermudahkan..amin!

keyLa said...

lina!!!!!
i'm home..huhu
xde lagi karpet tu la..xluruh sgt..heheh

fatin..
hahhhaaaaa...aku bibik berkerjaya ye..hihi

Fatehah said...

keyla,
blom terlmbt nk wish,
selamat hari raya maaf zahir dan batin..