Monday, January 12, 2009

hahha...~

nak gelak pun ade..
nak senyum, memang da xleh cover
nak sedih, air mata xada
nak percaya, lawak pulak
nak elak, dah xboleh nak tolak
nak gembira, hati bercelaru pulak
nak buat ape niee???

hahha..
nak gelak jugak..
ya ALLAH...
tak percaya nya aku..tak terkata apa
camne nak buat aku percaya nie
camne nak buat aku terima nie
camne nak buat aku percaya dan aku terima niee

ya ALLAH...
hati nak gelak lagi..
biar betol?
betul ker nie?
ye, betulll...
dan xde yang betul selain betul-betul belaka..

ape yang berubah?
muka?
nampak lagi matured?(hati gelak lagi)
tinggi?
naik ke tinggi?(hati gelak terkekeh-kekeh)
gaya?
aku ade gaya ke pun?(hati geli)
hahha
aku xleh tahan...

biar betul?
aku xleh terima betul bila aku tengok kat netlog punyer page
** years????
oh, tidak~
jangan biarkan ia berlaku..
oh, tidak

tanya balik..
ape yang aku buat seusia aku belasan tahun?
hahha-hati gelak
kalau tanya aku, memang kalau hidup nak jadi doktor tu
siang malam berchenta dengan buku je la..
tp aku seronok..aku habiskan masa belasan aku dgn benda yang berfaedah
dan kalau ade yang xberfaedah itu, aku anggap itu selingan nak ceriakan kehidupan..
hahha-hati gelak lagi

terima..
(of course la terima jugak kalau xnak terima pun)
masa berlalu..banyak mengajar...
jadi manusia..
jadi anak..
jadi rakan..
jadi pelajar..
jadi saudara..

istiqamah..insyaALLAH..
moga bertambah kebajikan
moga bertambah kebaikan
moga bertambah rezeki

may ALLAH bless always~

ma, pa, anakmu da dewasa!

11 comments:

Anonymous said...

selamat hari jadi!
inat umur makin bertambah, maksudnya, makin dekat dengan ajal, makin banyak tanggungjawab kene pikul!
hehe...Semoga dimurahkan rezeki dan harap-harapnya kita mampu menempuh dugaan dan cabaran kat Hradec Kralove ni.
Cayang ko selalu,
Ckin

keyLa said...

thanx!!!!ckin..
wawawa...

hm betol2..byk tanggungjawab..
insyaALLAH..
sayang kamu selalu juga!
^^

raiNiey said...

Salam..
dah alang2 singgah.. wish gk.. slmt hari lahir keyla.. smoga dimurahkn rezeki.. n hope umo 20 ni better dri umo 19.. hehe..
all the best eh.. :)

keyLa said...

hehe..thanx k. raini..
trima kasih jugak sudi singgah2..

insyaAllah..mudah2-an..

kokochan said...

happy birthday sis~
May Allah bless you always..
hv a blast!

keyLa said...

hmm...thanx kak koin..
nak join club 20 nie..hihi

Y a T C i E said...

ko da tua~~
hahahaha
hepi belated bday.
:D

keyLa said...

hahha...
i'm 20 now!!
wow(0.0)

Nawa said...

hahahhaahhaha

mintak maapla

umo ko ngan ketinggian ko sepeti tak capai piawai

tapi

we are in the same boat

etlis aku lagi muda

muahhahahahah

samat ari jadik keyla

smoga dirahmati dan driredhai Allah selalu

keyLa said...

adoi la nawa!
tu ayat tu cm xcukup piawai lak nak wish aku besday..

ade ke wish cmtu..tertusuk menusuk lagi terperosok taw..

hahha..thanx laa

丽 娜 said...

hahaha,mmg la lwk kn hg xpecaya dah 20.my time will come 2 n I'm anxious.wanna be an adult but don't wanna leave teen years!

Photobucket