Monday, March 9, 2009

Selamat hari jadi~



hurm...rini hari jadi kakakku-suraya

rindulah kat dy..

macam tak percaya kakak aku nie dah kahwin.

padahal, dulu jarak umur dekat je..dah la tu, nak dapat baby pulak!

aish...


kami kembar dalam rumah.aku dan dia je yang pakai spek. dan tinggi pon nak dekat je..hehe..kire sama tinggi gak la..


dan hari nie juga adalah maulid nabi!

selawat la banyak2..moga kita mendapat syafaat Nabi Muhammad S.A.W

di akhirat kelk, insyaALLAH..


moga abah bertambah sihat..~

8 comments:

humaira said...

salam kella...
ble kite tgk gambar tu,kite tgh bayangkan kella kawen...
~hehe...

keLLa said...

hahha..
mane pulak...
hehe

nurulhusna said...

k.kella camane nk jd follower akk ekk??
;)

keLLa said...

ai, husna..erm nak jd follower akk ke? xperlu kot..hehe..
akk xglamor pon..hihi

Saif Shah =) said...

salam'alayk... salam ziarah buat 1st time.. xsangka jump blog ni.. =)

semoga ayahmu cepat sembuh...
sentiasa doakan mereka dan smg tabah...

eyh, akak awak kawin ngan org dekat je ke??

keLLa said...

salam...trime kasih byk2..

kakak sy kawen ngan org selangor..xjauh sgt..hehe

kenal ngan aimi ker?
rasenye sume kwn sy kamu kenal ye..:P

Saif Shah =) said...

ooo knal2...
ape cita kat sana??

kalo org selangor tu bkn laa...
coz my frenz, die ade engaged ngan org sblh umah mobil tu.. hehe...

ingatkan ur sis...

keLLa said...

oo0o0o0..bukan kot..
kakak nie lama da kawen..bru je upload gambar dy..huhu